

MLEKO UHT 2,0% 1L LACIATE MLEKPOL

ZIEMNIAKI LUZ
0,89 zł

MLEKO UHT 1,5% 1L-ZAMBROW
3,39 zł

WODA CISOWIANKA 1,5L LEKKO GAZ
1,85 zł

JABLKA LUZ PROMOCJA
3,20 zł

BULKA
0,90 zł

GRUSZKA KONFERENCJA LUZ
5,79 zł
Koszty, terminy i obszary dostawy
Cennik realizacji dostaw do punktu wskazanego przez Klienta
- zamówienia realizowane na terenie gminy Bochni
- zamówienia do 100,00 zł brutto – dopłata 5,00 zł brutto do wartości sprzedaży
- zamówienia powyżej 100,00 zł brutto – dostawa gratis
- zamówienia składane przez seniorów, powyżej 65 roku życia – dostawa gratis
- wniesienie zakupów powyżej II piętra – dopłata 5,00 do każdego zamówienia, niezależnie od wartości zakupów
- usługa kompletowania i pakowania zakupów – gratis
- papierowe opakowanie – dopłata 1,00 zł brutto/sztuka
- odbiór osobisty we wskazanym punkcie – gratis
- dostawa ekspresowa, do dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, z gwarantowanym czasem dostawy – dopłata 20,00 zł brutto do wartości sprzedaży
UWAGA:
Dla zamówień realizowanych poza miastem Bochnia, ale w obrębie powiatu bocheńskiego minimalna wartość sprzedaży 100,00 zł brutto!
- Dopłata do dostawy na terenie gminy Bochnia – 10,00 zł brutto
- usługa kompletowania i pakowania zakupów – gratis
- papierowe opakowanie – dopłata 1,00 zł brutto/sztuka
- odbiór osobisty we wskazanym punkcie – gratis
- Przywozimy zakupy już następnego dnia, można również zaplanować dowóz nawet na 14 dni do przodu. Możliwa jest dostawa ekspresowa, do dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, z gwarantowanym czasem dostawy – dopłata 20,00 zł brutto do wartości sprzedaży
Zamówienia
- zamówienia składać można za pośrednictwem strony NaszeDeli.pl, aktywnej 24h/ 7dni
- realizacja dostaw możliwa jest w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach od 09:00 do 21:00, wg poniższych przedziałów czasowych:
- od 09:30 do 13:00
- od 13:00 do 17:00
- od 17:00 do 21:00
- zamówienia realizowane są wg kolejności złożenia zamówienia przez Klientów
- czas realizacji uzależniony jest od ilości zamówionych towarów
Dostawa
- Zamówione Towary dostarczane są wyłącznie na terytorium gminy Bochnia
- Dostawa Towarów jest realizowana tylko na wybranym obszarze. Klient przed złożeniem Zamówienia może sprawdzić, czy interesujący go obszar jest objęty dostawą Towarów, czyli czy leże w granicach Powiatu Bocheńskiego.
- Dostawa Towarów jest realizowana, z zastrzeżeniem postanowień ust. VII.2, na adres wskazany przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia.
- Dostawa Towarów jest realizowana 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 22:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Zamawiający określa termin dostawy na następny dzień po złożeniu zamówienia lub maksymalnie z 14 dniowym wyprzedzeniem.
- Im większa wartość zamówienia, tym mniejszy koszt dostawy. Czas, który oszczędzasz - bezcenny!
- Dostawy Towarów są realizowane w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia, spośród przedziałów czasowych proponowanych przez Sprzedającego. Zamawiający może dokonać zmiany terminu lub przedziału czasowego dostawy Zamówienia dzwoniąc na Infolinię: tel.509 875 650 aktywną od poniedziałku do soboty, w godzinach od 09:00 do 17:00/ lub logując się do Konta.
- W przypadku konieczności realizacji wysyłki Towarów z różnych miejsc nadania Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych Towarów w odrębnych przesyłkach, bez dodatkowych kosztów dla Klienta, po uprzednim poinformowaniu Klienta.
- Czas wysyłki Towarów jest oznaczony na stronach internetowych Sklepu Internetowego NaszeDeli.pl. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka zamówionych Towarów następowała niezwłocznie, najpóźniej w czasie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego. W przypadku niemożliwości wysyłki Towaru w wyżej wymienionym czasie, Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie.
- Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem kurierów zatrudnionych bezpośrednio w naszej firmie.
- Towar jest dostarczany (wnoszony) tylko do IV piętra, chyba, że w budynku, w którym usytuowany jest lokal, do którego ma być dostarczony Towar znajduje się sprawnie działająca winda, pozwalająca na dostarczenie Towaru do lokalu. W przypadku, gdy Towar nie może być dostarczony do lokalu położonego powyżej IV piętra, z powodu braku windy w budynku lub jej awarii, Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go, że Towar może zostać dostarczony tylko do IV piętra. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z Zamówienia, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana. Opłata za wniesienie towaru powyżej II piętra jest doliczana bezpośrednio przez kuriera i wynosi dodatkowo 5 złotych brutto.
- Klient może osobiście odebrać zamówione Towary wyłącznie w punktach:
- Floris 31, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-21;
- Karolina 7a, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-19;
- Brzeźnica 295, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-19.
- Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana, w przypadku, gdy Klient wybierze dostawę Zamówienia kurierem, a doręczenie Zamówienia lub skompletowanie zamówienia nie będzie możliwe, z powodu niemożności dojazdu pod wskazany adres, na skutek przeszkód, za które NaszeDeli nie ponosi odpowiedzialności, takich jak np. wydarzenie sportowe odbywające się w pobliżu adresu dostawy lub zakaz ruchu na drodze dojazdowej do adresu dostawy, obowiązującego w godzinach realizacji Zamówienia wskazanych przez Klienta.
- Klient może zmienić sposób dostawy Towarów z „dostawy Zamówienia kurierem” na „odbiór osobisty” w punktach odbioru wskazanych w ust. 10, do momentu, kiedy Zamówienie nie zmieni statusu na Zamówienie „w realizacji”. Jeżeli w przypadku zmiany sposobu odbioru Zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim powstanie nadpłata, zostanie ona zwrócona Klientowi na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana.
- Koszt dostawy Towaru w całości pokrywa Klient.
- Koszt dostawy Towarów zależy od wybranego sposobu dostawy (przesyłka kurierska lub odbiór osobisty), wartości brutto Zamówienia (bez kosztów dostawy i po uwzględnieniu naliczonych rabatów) oraz od terminu i przedziału czasowego dostawy. Koszt dostawy jest każdorazowo widoczny podczas składania Zamówienia i w jego podsumowaniu.
- Własność Towaru przechodzi na Klienta, z chwilą jego odbioru od kuriera.
- Klient odbierając przesyłkę z Towarem od kuriera lub w punkcie odbioru, o których mowa w ust. VII.13 i VII.14, powinien sprawdzić stan Towarów oraz ich zgodność z Zamówieniem.
- Towar dostarczany jest wraz z dokumentem sprzedaży, tj. odpowiednio paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, w przypadku, gdy Klient podał informacje niezbędne do jej prawidłowego wystawienia.
- Zamawiający składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że on lub osoba przez niego upoważniona będzie obecna pod adresem dostawy, w wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym. Dostawa Zamówienia jest realizowana w wybranym przez Klienta terminie i przedziale czasowym. Nie ma możliwości zastrzeżenia dokładnej godziny dostawy Zamówienia.
- Zamawiający składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że odbierze Zamówienie odpowiednio w wybranym przez niego podczas składania Zamówienia w punkcie odbioru w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn leżących po stronie klienta, sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w wysokości 15 zł niezależnie od wartości zamówienia.
- Artykuły wymagające niskiej temperatury pakowane są w torby termoizolacyjne, a produkty spożywcze są odizolowane od chemii gospodarczej.
- Nasz dostawca uda się pod adres wskazany w formularzu zamówienia. W razie potrzeby skontaktuje się z klientem telefonicznie. Jeśli Ty chcesz skontaktować się z dostawcą, możesz to zrobić za pośrednictwem centrali pod numerem telefonu: 509875650.
- Robiąc zakupy przez internet, nie musisz osobiście odbierać i opłacać zamówienia! Może to zrobić dowolna osoba zastana w momencie dostawy pod wskazanym adresem, np.: ktoś z rodziny. Zamówienie może zostać opłacone dowolną kartą płatniczą. Każdy dostawca ma przy sobie bezprzewodowy terminal.
- W przypadku:
- niedostarczenia Zamówienia z powodu nieobecności Klienta w wybranym przez niego podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym pod adresem dostawy;
- nieodebrania przez Klienta Zamówienia w punkcie odbioru
Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana, lecz kwota pobrana za dostawę przepadnie na poczet czynności związanych z pakowaniem-rozpakowaniem zamówienia.

