Bestsellery
MLEKO UHT 2,0% 1L LACIATE MLEKPOL
MLEKO UHT 2,0% 1L LACIATE MLEKPOL
3,49 zł
szt.
MLEKO UHT LACIATE 2% 1,5L
MLEKO UHT LACIATE 2% 1,5L
5,29 zł
szt.
MASLO EKSTRA POLSKIE 200g
MASLO EKSTRA POLSKIE 200g
5,70 zł
szt.
KORNETTO SWOJSKI KROJONY
KORNETTO SWOJSKI KROJONY
3,99 zł
szt.
KAJZERKA
KAJZERKA
0,55 zł
szt.
CHUS.HIG.A.REGINA
CHUS.HIG.A.REGINA
0,65 zł
szt.
JANEK PSZENNY 500g
JANEK PSZENNY 500g
3,65 zł
szt.
MLEKO LACIATE 3,2% SWIEZE 1L,PET
MLEKO LACIATE 3,2% SWIEZE 1L,PET
3,35 zł
szt.

Koszty, terminy i obszary dostawy

Cennik realizacji dostaw do punktu wskazanego przez Klienta
  • zamówienia realizowane na terenie gminy Bochni 
  • zamówienia do 100,00 zł brutto – dopłata 5,00 zł brutto do wartości sprzedaży
  • zamówienia powyżej 100,00 zł brutto – dostawa gratis
  • zamówienia składane przez seniorów, powyżej 65 roku życia – dostawa gratis
  • wniesienie zakupów powyżej II piętra – dopłata 5,00 do każdego zamówienia, niezależnie od wartości zakupów
  • usługa kompletowania i pakowania zakupów – gratis
  • papierowe opakowanie – dopłata 1,00 zł brutto/sztuka
  • odbiór osobisty we wskazanym punkcie – gratis
  • dostawa ekspresowa, do dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, z gwarantowanym czasem dostawy – dopłata 20,00 zł brutto do wartości sprzedaży

UWAGA:

Dla zamówień realizowanych poza miastem Bochnia, ale w obrębie powiatu bocheńskiego minimalna wartość sprzedaży 100,00 zł brutto!

  • Dopłata do dostawy na terenie gminy Bochnia – 10,00 zł brutto
  • usługa kompletowania i pakowania zakupów – gratis
  • papierowe opakowanie – dopłata 1,00 zł brutto/sztuka
  • odbiór osobisty we wskazanym punkcie – gratis
  • Przywozimy zakupy już następnego dnia, można również zaplanować dowóz nawet na 14 dni do przodu. Możliwa jest dostawa ekspresowa, do dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, z gwarantowanym czasem dostawy – dopłata 20,00 zł brutto do wartości sprzedaży

Zamówienia

  1. zamówienia składać można za pośrednictwem strony NaszeDeli.pl, aktywnej 24h/ 7dni 
  2. realizacja dostaw możliwa jest w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach od 09:00 do 21:00, wg poniższych przedziałów czasowych:
  • od 09:30 do 13:00
  • od 13:00 do 17:00
  • od 17:00 do 21:00
  1. zamówienia realizowane są wg kolejności złożenia zamówienia przez Klientów
  2. czas realizacji uzależniony jest od ilości zamówionych towarów
 

Dostawa

  1. Zamówione Towary dostarczane są wyłącznie na terytorium gminy Bochnia
  2. Dostawa Towarów jest realizowana tylko na wybranym obszarze. Klient przed złożeniem Zamówienia może sprawdzić, czy interesujący go obszar jest objęty dostawą Towarów, czyli czy leże w granicach Powiatu Bocheńskiego.
  3. Dostawa Towarów jest realizowana, z zastrzeżeniem postanowień ust. VII.2, na adres wskazany przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia.
  4. Dostawa Towarów jest realizowana 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 22:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Zamawiający określa termin dostawy na następny dzień po złożeniu zamówienia lub maksymalnie z 14 dniowym wyprzedzeniem.
  6. Im większa wartość zamówienia, tym mniejszy koszt dostawy. Czas, który oszczędzasz - bezcenny!
  7. Dostawy Towarów są realizowane w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia, spośród przedziałów czasowych proponowanych przez Sprzedającego. Zamawiający może dokonać zmiany terminu lub przedziału czasowego dostawy Zamówienia dzwoniąc na Infolinię: tel.509 875 650 aktywną od poniedziałku do soboty, w godzinach od 09:00 do 17:00/ lub logując się do Konta.
  8. W przypadku konieczności realizacji wysyłki Towarów z różnych miejsc nadania Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych Towarów w odrębnych przesyłkach, bez dodatkowych kosztów dla Klienta, po uprzednim poinformowaniu Klienta.
  9. Czas wysyłki Towarów jest oznaczony na stronach internetowych Sklepu Internetowego NaszeDeli.pl. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka zamówionych Towarów następowała niezwłocznie, najpóźniej w czasie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego. W przypadku niemożliwości wysyłki Towaru w wyżej wymienionym czasie, Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie.
  10. Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem kurierów zatrudnionych bezpośrednio w naszej firmie.
  11. Towar jest dostarczany (wnoszony) tylko do IV piętra, chyba, że w budynku, w którym usytuowany jest lokal, do którego ma być dostarczony Towar znajduje się sprawnie działająca winda, pozwalająca na dostarczenie Towaru do lokalu. W przypadku, gdy Towar nie może być dostarczony do lokalu położonego powyżej IV piętra, z powodu braku windy w budynku lub jej awarii, Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go, że Towar może zostać dostarczony tylko do IV piętra. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z Zamówienia, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana. Opłata za wniesienie towaru powyżej II piętra jest doliczana bezpośrednio przez kuriera i wynosi dodatkowo 5 złotych brutto.
  12. Klient może osobiście odebrać zamówione Towary wyłącznie w punktach:
    • Floris 31, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-21;
    • Karolina 7a, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-19;
    • Brzeźnica 295, 32-700 Bochnia w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09-19.
  13. Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana, w przypadku, gdy Klient wybierze dostawę Zamówienia kurierem, a doręczenie Zamówienia lub skompletowanie zamówienia nie będzie możliwe, z powodu niemożności dojazdu pod wskazany adres, na skutek przeszkód, za które NaszeDeli nie ponosi odpowiedzialności, takich jak np. wydarzenie sportowe odbywające się w pobliżu adresu dostawy lub zakaz ruchu na drodze dojazdowej do adresu dostawy, obowiązującego w godzinach realizacji Zamówienia wskazanych przez Klienta.
  14. Klient może zmienić sposób dostawy Towarów z „dostawy Zamówienia kurierem” na „odbiór osobisty” w punktach odbioru wskazanych w ust. 10, do momentu, kiedy Zamówienie nie zmieni statusu na Zamówienie „w realizacji”. Jeżeli w przypadku zmiany sposobu odbioru Zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim powstanie nadpłata, zostanie ona zwrócona Klientowi na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana.
  15. Koszt dostawy Towaru w całości pokrywa Klient.
  16. Koszt dostawy Towarów zależy od wybranego sposobu dostawy (przesyłka kurierska lub odbiór osobisty), wartości brutto Zamówienia (bez kosztów dostawy i po uwzględnieniu naliczonych rabatów) oraz od terminu i przedziału czasowego dostawy. Koszt dostawy jest każdorazowo widoczny podczas składania Zamówienia i w jego podsumowaniu.
  17. Własność Towaru przechodzi na Klienta, z chwilą jego odbioru od kuriera.
  18. Klient odbierając przesyłkę z Towarem od kuriera lub w punkcie odbioru, o których mowa w ust. VII.13 i VII.14, powinien sprawdzić stan Towarów oraz ich zgodność z Zamówieniem.
  19. Towar dostarczany jest wraz z dokumentem sprzedaży, tj. odpowiednio paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, w przypadku, gdy Klient podał informacje niezbędne do jej prawidłowego wystawienia.
  20. Zamawiający składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że on lub osoba przez niego upoważniona będzie obecna pod adresem dostawy, w wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym. Dostawa Zamówienia jest realizowana w wybranym przez Klienta terminie i przedziale czasowym. Nie ma możliwości zastrzeżenia dokładnej godziny dostawy Zamówienia.
  21. Zamawiający składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że odbierze Zamówienie odpowiednio w wybranym przez niego podczas składania Zamówienia w punkcie odbioru w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  22. Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn leżących po stronie klienta, sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w wysokości 15 zł niezależnie od wartości zamówienia.
  23. Artykuły wymagające niskiej temperatury pakowane są w torby termoizolacyjne, a produkty spożywcze są odizolowane od chemii gospodarczej.
  24. Nasz dostawca uda się pod adres wskazany w formularzu zamówienia. W razie potrzeby skontaktuje się z klientem telefonicznie. Jeśli Ty chcesz skontaktować się z dostawcą, możesz to zrobić za pośrednictwem centrali pod numerem telefonu: 509875650.
  25. Robiąc zakupy przez internet, nie musisz osobiście odbierać i opłacać zamówienia! Może to zrobić dowolna osoba zastana w momencie dostawy pod wskazanym adresem, np.: ktoś z rodziny. Zamówienie może zostać opłacone dowolną kartą płatniczą. Każdy dostawca ma przy sobie bezprzewodowy terminal.
  26. W przypadku:
  • niedostarczenia Zamówienia z powodu nieobecności Klienta w wybranym przez niego podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym pod adresem dostawy;
  • nieodebrania przez Klienta Zamówienia w punkcie odbioru

 

Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana, lecz kwota pobrana za dostawę przepadnie na poczet czynności związanych z pakowaniem-rozpakowaniem zamówienia.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Nasz eDeli


Kontakt:

Telefon: +48 509 875 650
Telefon: +48 790 875 652


Email: sklep@naszedeli.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium